سئو کار وب

بهترین سئو کار وب

سئو کار وب

بهترین سئو کار وب

ساخت قویترین بک لینک در کشور

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سئو سایت

سئو سایت

آیا تابحال سوالی برایتان همانند "چه کنم تا بیزینسی که دارم محبوب تر شود؟" یا "چگونه برند و شغلم بیشتر دیده شود؟" پیش آمده؟

خب در این مرحله است که باید برایتان راه کاری پیش نهاد بدهیم که نام این عامل پیشرفت سئو یا (SEO) که مخفف "Search Engine Optimization" میباشد.

اگر بخواهیم SEO را به زبان خود معنی کنیم باید بگوییم "بهینه ساختن موتورهای جست و جو" سئو کمک میکند تا با کمک گرفتن از اینترنت و جست و جو در اینترنت و نمایش صفحه وب سایت مخصوص کار شما توجه مشتریان جلب شود و پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

برای بهینه سازی یا همان سئو سایت باید از یک سئو کار کمک گرفت .که در ادامه باید قابل توجه باشد که سئو نیازمند علم و دانش و صبر بسیاری است.

با توجه به اینکه موتورهای جست و جو غیر قابل پیش بینی هستند به دلیل تغییر هرآن الگوریتم های رتبه بندی شده خود ، مسئولیت سئوکار و مهندس سئو حفظ کردن داده ها و اطلاعات خود در این زمینه است.

مهندس سئو باید اساسی ترین معیارها از جمله الگوریتم های رتبه بندی گوگل که اضافه تر از 200 معیار برای رتبه بندی سایت دارد ، را برای انجام موفق تر سئو اطلاع داشته باشد.

هدف از سئو چیست؟

درواقع سئو به وب سایت ها کمک میکند تا بیشتر دیده شوند و در رتبه بندی سایت ها برای کسب و کار کمک میکند تا اولین باشد.

اگر بخواهیم اهداف سئو را خلاصه بندی کنیم باید نام ببریم:

1: بالا رفتن سطح درامد

2: جذب مشتری بیشتر

3: آگاهی بیشتر مردم راجب تجارت و برند شما

4: افزایش رضایت مشتری ها از کسب و کارتان

5: بیشتر شدن ترافیک سایت ها

6: بالا رفتن رتبه سایت

7: آموزش و مشغول و سرگرم کردن مشتری و غیره

بالا رفتن سطح درآمد

کاملا منطقی است که ما از یک نوع سایت برای "تبلیغات" کسب و کارمان انتظارات زیادی داشته باشیم. در واقع ما از سئو سایت استفاده میکنیم تا از طرفی یکی از ایده های ما برای تجارتمان که افزایش درآمدمان است را به حد دلخواه برسانیم.

انواع وب سایت ها به طرز مستقیم و غیر مستقیم از سئو بهره گیری میکنند تا به مرز مطلوب تعداد بازدید کنندگان و افزایش درآمد از مشتریان داشته باشند.

البته هر وب سایتی به دنبا هدف های متفاوتی است و بنابر اهداف سایت سئو کمک میکند تا کارفرما و مشتری به اهداف خود برسند.

برای مثال وب سایتی که تنها برای فروش محصولات بنا شده است تفاوت های بنیادی بسیاری با وب سایتی دارد که قصد ایجاد کردن یک تجارت آینده دار است.

و اگر فروشگاه اینترنتی فقظ به دنبال فروختن مستقیم محصولات و بالا بردن درآمد خود است، به دور از عقل نیست که اهدافش از وب سایت افزایش کاربران و بهینه ساختن صفحه های سایت برای فروش هرچه زیادتر محصولاتش باشد.

و برای رسیدن و برآورده کردن این ایده به بنا کردن یک سیستم ترکینگ در فروشگاه اینترنتی کاری الزامی و واجب است زیرا که این گونه سیستم افزون بر نشان دادن میزان نرخ تبدیل، ارزش هر تبدیل را هم چنین به شما نشان میدهد.

مشغول کردن مشتری و آموزش

اگر شما صاحب یک یک تجارت سرگرم کننده و مسافرتی هستید قطعا یکی از مهمترین هداف شما نشان دادن بهتر بودن خدمات و محصولات شما است.

کسب و کارهایی مانند رستوران داری، تورهای مسافرتی، هتل ها و غیره و وب سایت هایی که دارای محتواهایی و اطلاعاتی از مناطق مختلف هستند، افزایش و ارتقاء نرخ مشارکت در وب سایت گزینه ای عالی برای شما است.

استفاده درست از مشتری هایی که جذب وب سایت شده اند، زمانی بسیار مناسب برای نمایش و قانع کردن کاربران و آگاه کردن آنها از محصولات و خدمات کسب و کار شما است.

برای ارزیابی میزان مشارکت میتوان از تکنیک هایی مثل بانس ریت صفحه ها و میانگین زمان سپری شده و ترکینگ تعداد دانلود مقالات در هرکدام از صفحات از وب سایت استفاده کرد.

آگاهی بیشتر از برند شما

همانطور که میدانید سئو یک نوع تبلیغات به حصاب می آید و باعث پررونق شدن و بیشتر دیده شدن کسب و کارتان است.

برای مثال سئو به سادگی میتواند به عنوان ابزاری برای بیشتر شدن افراد باخبر از برند یا تجارت شما شود.

سئو میتواند به صورت آفلاین یا آنلاین باعث پیشرفت آگاهی ار تجارت شما شود.

برای مثال کسی که به صورت آفلاین تبلیغ یا ویدیویی از برند شما دیده است میتواند به صورت کنجکاوانه در گوگل برند شما را جست و جو کرده ئ از برند شما خبردار شود و اطلاعات بیشتری از شما داشته باشد.

و این امکان به میزان زیادی احتمال دارد که کاربران با  جست و جو در گوگل با بیشتر دیده شدن نام شما در سایت ها از برند شما خبردار شوند و افزایش چشمگیری داشته باشید در زمینه افزایش مشتری.

شما باید ترافیکی از وب سایت را که از این روش به دست می آورید را از روش ابزارهای آنالیتیکس مورد بررسی قرار دهید.

بیشتر شدن رضایت مشتری

نکته قابل توجه از سئو میتوانیم همچنین به اهدافی مانند افزایش رضایت مشتری از طریق وب سایت اشاره کرد.

در این مورد کاربر و مشتری در هر مرحله از خریدش امکان دارد که بخواهد با پشتیبانی تماس برقرار بکند، پس حتما می بایست دقت قبل و بعد از فروش محصولات را در نظر بگیریم و این امکان وجود داشته باشد.

این قضیه میتواند از روی صفحه نمایش اطلاعات پشتیبانی در بیشتر صفحه های سایت ها به دست آید.

و به این نکته باید توجه کرد که بنا و پایه سایت باید واضح باشد و موتورهای جست و جو هم صفحات به درستی در ازای کلمه های کلیدی مشخص نشان دهند.

تا از این روش کاربران از همان اول برای پاسخ گرفتن متوجه شوند به دنبال سایت های مناسبی میگردند و با صفحات درستی رو به رو خواهند شد.

بیشتر شدن ترافیک سایت

یکی از ابتدایی ترین اهداف سئو افزایش یا بیشتر شدن ترافیک سایت می باشد و باعث افزایش دیده شدن وب سایت در نتایج جست و جو می باشد.

و به راحتی از طریق ترافیک ماهانه سایت میتوانید این مورد را بررسی کنید.

قابل درک است که بیشتر شدن و افزایش ترافیک در وب سایت هایی که به تبلیغات وابسته هستند خیلی زیاد مهم می باشند.

به دلیل اینکه درصد بسیار زیادی از ترافیک سایت میتواند نامرتبط بوده و با فعالیت های اصلی وب سایت بوده و درآمدی را برای وب سایت با خود نداشته باشد، ترافیک دیگر از هدف های مهم و اصلی سئو نیست.

بالا رفتن رتبه سایت

و در آخر از سئو می شود برای بیشتر شدن رتبه سایت استفاده کرد.

یکی از دلایلی که باعث میشود یک سایت پیشرو کسب و کار مربوطه باشد، کسب رتبه اول در جست و جوی یکی عبارت و یا یک موضوع می باشد.

با استفاده کردن از اسباب واررسی رتبه سایت میتوانید به طور اتوماتیک و خودکار به چک کردن آن در کلمه های کلیدی متفاوت بپردازید.

آیا نیاز به یک سئو کار خواهم داشت؟

اگر به فکر سئو سایت هستید در هر حال استخدام یک سئو کار و یک مهندس سئو و یا در عوض یادگیری سئو گزینه های بسیار خوبی هستند اما در هر صورت حتی برای یادگیری به یک سئو کار نیاز خواهید داشت.

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت سواد هر مهندس با دیگری فرق دارد و یک اشتباه در تکنیک سئو میتواند آسیب های جدی به سایت شما وارد کند.

چند نوع سئو داریم؟

در این مرحله باید بگوییم ما 3 نوع سئو داریم:

سئو کلاه سفید.

سئو کلاه سیاه.

سئو کلاه خاکستری.

1 سئو کلاه سفید: به تکنیک هایی که شامل استراتژی ها و راهکارهاییست از قانون های موتور جست و جو پیروی میکنند، سئو کلاه سفید میگویند. که ارائه محتوایی باارزش به مشتری و کاربر، هدف اصلی این راهکار میباشد.

2 سئو کلاه سیاه: در سئو کلاه سیاه از روش ها و تکنیک هایی استفاده میشود که سعی میکنند موتورهای جست و جوگر گوگل را فریب دهند.

درست است که با استفاده از سئو کلاه سیاه احتمال دارد باعث افزایش رتبه سایت شود ولی ریسک بالایی برای پنالتی شدن و خروج از نتایج جست و جو را هم افزایش میدهد.

وب سایت هایی که پنالتی شده اند و خارج شده باشند دقیقا همانند شرکت های ورشکسته هستند.

3 سئو کلاه خاکستری: این نوع سئو درواقع مابین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه است.

خب یعنی چه؟ یعنی از تکنیک هایی استفاده میکند که از مجازات شدن سایت پیشگیری میکند، اما به هرحال بهترین محتواها را برای جست و جو گر و کاربر ارائه نمیدهد و بیشتر روی روند بهتر شدن رتبه بندی های موتور جست و جو تمرکز میکند.

و باز هم میگوویم که دو مدل سئو دیگر هم وجود دارد.

اما گیج نشوید؛

سئو خارجی و سئو داخلی

حال برویم تا این دو نوع هارا برای شما توضیح دهم.

1 سئو داخلی: این نوع سئو تمرکزش و هدف اصلی اش برروی فاکتور هایی از رتبه بندی گوگل می باشد که وابسته به وضعیت (مستقیما) صفحه مورد نظر برای بهینه سازی می باشد.

مانند محتوا و هدینگ ها و ساختار صفحه.

2 سئو خارجی: سئو خارجی درواقع به فاکتور هایی وابسته است که خارج از صفحه وب سایت شما است مااند وبلاگ های فعال در تخصص کاری و سابقه فرد و شبکه های اجتماعی .

درست است که سئو خارجی و سئو داخلی باهمدیگر متفاوت هستند اما بسیار ضروری و الزامی است که هر دو نوع منظم و حرفه ای باشند تا نتایج خوبی به دنبال داشته باشند.

برای موفق شدن در سئو سایت باید به این 3 اصل مهم اصل مهم و اساسی توجه کنیم:

1 سئو تکنیکال _ 2 بازاریابی محتوا _ 3 لینک سازی هدفمند.

1 سئو تکنیکال: کدنویسی استاندارد سایت، طراحی سئو با رعایت اصول، طراحی نسخه ریسپانسیو، نشانه گذاری استاندارد و بهینه سازی در سرعت سایت و مواردی از این دسته را سئو تکنیکال میگویند که باعث یک بستر بستر قدرتمند و حرفه ای در سایت شما می شوند.

2 بازاریابی محتوا: فعالیت و برنامه هایی از جمله آنالیز رقیب ها ، شناسایی کردن کلمات ارزشمند کلیدی، تولید محتوای ارزشمند، تدوین استراتژی محتوایی، دسته بندی و برچسب گذاری، لینک سازی داخلی و غیره را میتوانیم قسمتی از روند بازاریابی محتوا شمرد.

در سئو موفقیت بدون محتوا تقریبا غیرممکن است.

3 لینک سازی هدفمند: انجام دادن تمام استانداردهای سئو تکنیکال و تکنیک های تولید محتوای ارزشمند قابلیت این را دارد که شما را صفحه اول نتایج گوگل برساند .

اما برای رسیدن به رتبه یک و رقابت کردن با سایت های قدیمی تر و قدرتمند تر و شناخته شده تر ، شما نیاز دارید یک لینک سازی خارجی برای سایت خود انجام دهید.

اصطلاح SEO Off-Page شامل فعالیت در شبکه های اجتماعی، کامنت مارکتینگ ها، خرید بک لینک، فروم های تخصصی، خرید رپورتاژ آگهی و غیره هستند.

برای رسیدن به SEO Off-Page اول باید SEO on-Page را رعایت کنیم.

خب اصلا چرا سئو سایت مهم است؟

دلیل اول اینکه بیش از 63000 جست و جو در گوگل در هر ثانیه انجام میشود.

دوم 67 درصد از تجارت های دنیا، بازاریابی محتوا و سئو را اصلی ترین راه بازاریابی میدانند.

دلیل سوم شامل در شرکت های بزرگ به طور متوسط 41 درصد هزینه های بازاریابی در فضای مجازی آنلاین خرج میشود.

چهار این است که در گوگل 46 درصد از جست و جو ها به تجارت های محای ارتباط دارند.

و پنج هزینه سئو و نرخ تبدیل به مشتری بالا در قیاس شدن با همه راه کارهای دیگر پایین تر است.

متخصص ایرانی راجب سئو چه میگوید؟

به گفته یکی از متخصصین ایرانی ، سئو در 3 چیز خلاصه میشود:

یک: نیاز و خواسته های کاربر را بفهمید و درک کنید. دو: مناسبترین و بهترین پاسخ و جواب را برای آن خلق کنید. سه: و در آخر اطمینان حاصل کنید که گوگل این را متوجه میشود.

هزینه انجام دادن سئو

هزینه انجام سئو به عوامل زیادی بستگی دارد مانند وب سایت _ زمان انجام دادن کار_ سطح رقابت و غیره و اما باید در نظر داشته باشید که کلمه کلیدی اساسی ترین اصل سئو کردن می باشد.

یعنی اگر شما بخواهید خودتان تعیین می کنید که وقتی کلمه ای در گوگل جست و جو میشود در صحفه اول نتایج باشید یا خیر.

قطعا در گوگل هر چقدر رقیبان قدیمی تر و قدرتمند تری داشته باشید ، زمان و هزینه سئو انجام دادن هم قاعدتا بیشتر خواهد شد.

 

  • ۰۱/۰۴/۱۹
  • یلدا ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی